چطور کيف‌هاي تقلبي را از کيف‌هاي اصل تشخيص دهيم؟
نوشته شده توسط : adorn

اين روزها بازار پوشاک تقلبي بسيار داغ است و شايد بيش از ??% محصولات متعددي که در بازار تحت عنوان برندهاي معتبر ديده مي‌شود تقلبي هستند. کيف‌هاي تقلبي در اين ميان توليد بيشتري دارند چون کپي کردن آن به دليل عدم نياز به سايزبندي و مسائل ديگر کار ساده‌تري است. در برخي موارد افراد سودجو کار کپي از کيف‌هاي برندهاي معتبر را چنان ماهرانه انجام مي‌دهند که تشخيص آن حتي براي افراد ماهر هم ساده نيست.شما می توانید انواع کیف را از سایت فروشگاهی تاج محل ست خریداری نمایید.

چطور کيف‌هاي تقلبي را از کيف‌هاي اصل تشخيص دهيم؟

تايپوگرافي

تایپوگرافی به هنر چیدمان حروف چینی و کنار هم قرار دادن اشکال مختلف حروف برای ایجاد یک تصویر گفته می شود.از تایپوگرافی در مد و طراحی لوگو روی محصولاتی مخصوصا کیف استفاده زیادی می شود. تایپوگرافی برای هر برندی فرم خاصی دارد و روی محصول تولیدی خود نصب می شود.و هرچه بيشتر با اين لوگو و فرم خاص و جزئيات آن آشنا باشيد بهتر مي‌توانيد تفاوت‌هاي کيف‌هاي اصل را از تقلبي تشخيص دهيد چون افراد متقلب و کپي کار هرچه تلاش کنند نخواهند توانست اين لوگو را بدون خطا و زدگي در آورند. به اين مساله هم دقت کنيد که در برخي کيف‌ها، لوگو به صورت فلزي برجسته و يا نوشته‌هاي حک شده و يا چاپي روي کيف درج مي‌شود و اگر در نحوه درج شدن تفاوتي وجود داشته باشد آن کيف قطعا تقلبي است.

اندازه‌ها

هرچند برندهاي معتبر در هر فصل تغييراتي در کيف‌هاي خود اعمال کرده و آن‌ها را به روز مي‌کنند اما برخي از ويژگي‌هاي اساسي اين کيف‌ها ثابت باقي مي‌ماند که ابعاد کيف يکي از آن‌ها است. هر کيف خاصي با برند مشخص و شناخته شده ابعاد مشخصي دارد که هرگز تغيير نمي‌کند و در همه محصولات ثابت است. پس اگر اين اندازه‌ها را بدانيد تشخيص کيف تقلبي کار ساده‌اي خواهد بود و اگر خطايي بالاتر از يک سانتي‌متر مشاهده کرديد آن کيف تقلبي است.

چطور کيف‌هاي تقلبي را از کيف‌هاي اصل تشخيص دهيم؟

يراق آلات و اقلام همراه

به خاطر داشته باشيد در تشخيص کيف اصل از تقلبي، چيزهايي که همراه کيف هستند بيش از خود کيف اهميت دارند. پوشش محافظ کيف، کارت گارانتي و يراق آلات کيف مثل بند آن، قفل، دسته و قطعات فلزي ديگر بايد در بهترين کيفيت ممکن باشند. کارت گارانتي و محافظت کيف را از هر نظر بررسي کنيد تا در نوشته‌ها و لوگوي آن اشتباهي رخ نداده باشد. يراق آلات کيف بايد از جنس سنگين و فلزي باشند و اگر حس کرديد اين يراق آلات سبک هستند و از پلاستيک فلزکاري شده ساخته شده اند کيف مورد نظر قطعا تقلبي است.

محل خريد

اين که کيف خود را از چه فروشگاهي تهيه مي‌کنيد اهميت زيادي دارد چون هرگز انتظار نمي‌رود يک مغازه معمولي و ساده کيف‌هايي از برندهاي معتبر را ارائه کند مگر اين که تقلبي و کپي باشند. براي خريد چنين کيف‌هايي حتما به نمايندگي‌ها (اگر وجود داشته باشند) و يا به فروشگاه‌هاي معتبر و بزرگ و فروشگاه آنلاین معتبر مراجعه کنيد که البته در اين فروشگاه‌ها نيز احتمال تقلبي بودن کيف‌ها وجود دارد و به بررسي دقيق‌تري نياز دارند.

جزئيات ديگر درباره کيف‌هاي تقلبي

هرچه کيف‌هاي اصل بيشتري را مشاهده کرده باشيد و به دقت به جزئيات آن‌ها دقت کرده باشيد مهارت شما در تشخيص کيف‌هاي اصل و تقلبي بيشتر خواهد شد. کيف اصل از برند معتبر از موادي با بهترين کيفيت ساخته شده است و اگر چرم باشد قطعا از چرم اصل و با بالاترين کيفيت ساخته شده است. دوخت روي اين کيف‌ها يکدست و هم اندازه و با بالاترين کيفيت و دوام ممکن انجام شده و در هيچ قسمتي از آن زدگي و ايرادي مشاهده نمي‌شود.

تولیدی کیف تاج محل با هدف عرضه محصولات متنوع و با کیفیت در زمینه تولیدی کیف کمری، کیف های مدرسه، کیف های دستی و… تاسیس گردیده است. این تولیدی از بهترین مواد اولیه جهت تولید استفاده می نماید. محصولات تولیدی این مجموعه توسط تیمی با تجربه و طراحان حرفه ای طراحی و دوخته شده است.

ما درتاج محل، سعی نموده ایم کیفیت تولید انواع کیف را همراه طراحی ماندگار و همگام با مدهای روز جهان، به مشتریان عرضه داریم.جهت مشاوره و یا خرید با ما در تماس باشید.

 کیف دوشی

کیف کمری

کوله ورزشی

کیف زنانه





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: